Thursday, September 20, 2007

post nr. 38

ja, idag har jeg bestemt meg får å skrive på orsk, så du som leser dette utenom Maria, vil mest sannsynlig ikke forstå en jævla dritt. but anyways. jeg bryr meg ikke, jeg er shiiiit lei skolen, og vil på jonas B. og trøste spise, siden alt er teit:P men det som er teitest er egentlig det at jeg irriterer alle som ikke gjør som jeg sir O.o jeg må slutte med det... nå på sekundet. jeg må ikke bli slik, jeg må ta megselv i nakken. *tar megselv i nakken* *ser meg rundt på alle folkene som ser på meg nå* "eh... heh..." jaja, vegg, slik kan det gå. ikke mess med meg O.o min "rar-faktor" kan slå hull i deg! hah. jeg bare rocker.... vegge. jeg rocker veggen.. nei. jeg rocker. stortsett alt. mhm der har vi det, jeg rocler stortsett alt. missunnelig? du burde. mener det, du burde! ha!

i'm bored!

1 comment:

Anonymous said...

Jeg leser bloggen din Helene :)